Maak kennis met onze Customer Success Manager - Femto Engineering - Femto Engineering

Maak kennis met onze Customer Success Manager

Shahir, onze nieuwste aanwinst in het Femto Sales-team

 

Naam: Shahir Bernadina
Eerste dag bij Femto: 01-08-2024
Titel: Customer Success Manager

Shahir is in augustus begonnen als Customer Success Manager en is er om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap succes boeken. Ga dieper in op Shahir’s rol en inzichten door zijn verhaal te lezen

 

Maak kennis met Shahir Bernadina: Een passie voor communicatie

Mijn naam is Shahir Bernadina en ik ben 30 jaar oud. Geboren en getogen op Curaçao, had ik het voorrecht om op te groeien in een levendige en diverse gemeenschap. In 2014 verhuisde ik naar Nederland om verder te studeren. Al snel ontdekte ik mijn passie voor communicatie, iets dat me van nature goed ligt, aangezien ik graag gesprekken voer en mensen met elkaar verbind.

Daarnaast heb ik een grote passie voor muziek. Ik speel drums en verschillende percussie-instrumenten. In mijn vrije tijd ben ik ook vaak te vinden op het honkbalveld.

Waarom ik koos voor de rol van Customer Success Manager

Een van de belangrijkste redenen waarom ik werd aangetrokken tot de rol van Customer Success Manager, is dat ik mijn communicatieve vaardigheden kon combineren met het after-sales proces. Mijn verkoopcarrière begon bij een groot bedrijf, maar voor mijn volgende stap was ik op zoek naar een organisatie met een persoonlijkere aanpak, waar de communicatielijnen kort zijn en samenwerking centraal staat. Zo kwam ik bij Femto terecht.

Femto bood mij de perfecte kans om deel uit te maken van een hecht team, terwijl ik tegelijkertijd zelfstandig kon bijdragen aan het succes van het bedrijf. In deze rol wil ik een volledig after-sales proces opzetten en mezelf verder ontwikkelen, idealiter samen met ondersteunende en betrokken collega’s.

Leren van praktijkervaringen

In mijn vorige functie werd ik dagelijks geconfronteerd met uitdagingen. Het was continu een kwestie van probleemoplossing, waarbij je oplossingen moet vinden die zowel voor de klant als voor het bedrijf werken. Een specifiek incident dat mijn kijk op klantenservice veranderde, was een telefoontje van een oudere dame in nood, die haar diensten wilde annuleren. Normaal gesproken zou zo’n gesprek direct worden doorverbonden naar de annuleringsafdeling, een snelle afhandeling van twee minuten. Maar deze keer besloot ik haar te vragen: “Waarom?”

Door de tijd te nemen om te luisteren, realiseerde ik me dat klanten soms persoonlijke problemen hebben die hun beslissingen beïnvloeden. In plaats van de annulering door te voeren, bood ik haar een kleiner pakket aan dat beter bij haar behoeften paste, samen met een speciale korting. Dit voorkwam niet alleen de annulering, maar liet de klant ook zien dat we om haar situatie gaven. Uiteindelijk hoop ik dat ervaringen zoals deze ervoor zorgen dat klanten ambassadeurs van het merk worden.

Een lange-termijnvisie op klanttevredenheid

Samenvattend geloof ik dat ware klanttevredenheid het resultaat is van een samenwerking tussen het bedrijf en de klant. Het is essentieel om geen overhaaste conclusies te trekken of aannames te doen over de huidige situatie van de klant. Veel mensen richten zich enkel op de korte termijn, zonder te kijken naar de lange termijn.

Als zowel de klant als het bedrijf kan zeggen: “Shahir luistert en denkt mee op de lange termijn,” dan weet ik dat we op de goede weg zijn. Dit is de basis die ik wil leggen voor langdurig succes, waar zowel de klant als Femto van profiteert.

Ben je geïnteresseerd om bij Femto te werken? Klik  hier of neem contact met ons op.

Contact us +31 (0)15-285 05 80 info@femto.eu

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

september 11, 2024
Hoe kunnen wij u helpen?

Heeft u vragen of interesse in één van onze diensten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen u graag.

over ons

Bij Femto Engineering helpen we bedrijven hun innovatieve ambities te bereiken met specialistische engineering consultancy, software en R&D.
Wij zijn Siemens DISW Expert Partner voor Simcenter Femap, Simcenter 3D, Simcenter Amesim, Simcenter STAR-CCM+ en SDC Verifier. Neem contact met ons op en laat FEM en CFD voor u werken.

Privacy policy

×

Loop voorop in FEA & CFD

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang maandelijks FEA kennis, nieuws en tips gratis in je inbox.